My hips don´t lie - They are killing me..

   Detta ska bli min nya "themesong" om mitt liv. Har inte blivit så mycket bloggande idag då jag ej trott att mina höfter "live to see another day..". Har många klyschor som citerar gamla filmer och låttexter så det är inte mer än rätt att jag strax skall få lägga mig ner för att kika på 2012, någon som sett den tro. Vi får se om det är något att ha.

   Åkte till Ica Kvantum idag för vi skulle handla och jag kände mig inte stor på jorden för jag grät när jag åkte hem, ska ringa Skoog imorgon och kolla om det verkligen skall kännas så här. Om någon vet hur det känns när man får en bristning i huden, det nästan bränner till en smärta i huden som sedan kliar då huden försöker läka. Den som tycker det är obehagligt kan få ta över det jag känner just nu för, för mig känns det ungefär på samma sätt men inte på 3mm av huden utan det bränner över halva ryggen och då det inte finns något "smörjmedel" till kullederna i mina höfter så gör inte det saken bättre när benen gnids emot varandra. Nej jag skulle göra vad som hellst för att få byta kropp just nu.

   Skall sluta gnälla nu ville bara skriva om hur jag mår och varför jag inte är så kontaktbar och utomgående som jag skulle vilja vara. Min soffa är min bästa vän just nu ;)

   Nej åter till filmen.

   PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

bränner huden?

Köp kylbalsam lättar för stunden men har du inte det hemma så kan du antingen göra kylomslag eller ta potatismjöl och badda på ryggen det lättar oxå klåda.



Dina höfter vad har hänt med dem? är det sen graviditeten? Eller har du slitit ut dem på nått sätt? vad säger din doktor om det?



Och nej det ska nog inte kännas så där du reagerar på nått och jag tycker att du inte ska godkänna att vården skickar hem dig och säger lilla gumman klapp klapp

kräv vård och att du ska slippa smärta.

Smärta är aldrig normalt förutom när man föder barn.



kram på dig

2010-03-14 @ 20:24:58
URL: http://http//:ladye.blogg.se
Postat av: Hanna

Låter hemskt jobbigt att ha så ont.



2010 skulle jag ha sett igår. Jag såg en kvart och hann uppfatta något om instabil jordskorpa och USA´s president. Sedan somnade jag. Inte för att filmen var dålig utan pga av att jag var slut efter jobbet.



Ha en trevlig filmstund :-)

2010-03-14 @ 21:21:54
URL: http://hannasfoton.blogg.se/
Postat av: Mthess

Hoppas att Skoog kan hjälpa dig med värken. Lider med dig. Kram

2010-03-14 @ 22:27:32
URL: http://famskarp.blogg.se/
Postat av: Malin

Men fy gumman! Nu måste du få hjälp, såhär kan du ju inte ha det!



2012 är ingen höjdare.. enligt mig, iaf ;P



KRYA nu, och jag hoppas att vi kan ses snart! Jag och lillan har Kristin-abstinens!



KRAMAR

2010-03-14 @ 22:48:09
URL: http://anglavra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0