Morgonsoliga tisdag - Trött men ny manikyrerad

   Jo men visst klockan 08:15 vaknade Thilda så nu är man lagom trött kan jag säga, somnade inte förrän vid 02:00 inatt så nu är jag trött men jag får skylla mig själv när jag ska hålla på med bilder sådär.  Solen vaknar man av iallafall och det är ju skönt, läste förresten att efter skalvet i Chile så har jordens axel snurrat fortare än den ska och vi fick än kortare dag än vad vi skulle härom dagen. Lite läskigt det där tycker jag.

   Idag står städning på schmeat ch en himla massa telefonsamtal som skall göras. Måste få tag i Skoog så får vi se om han får någon ordning på mina höfter, sen ska jag ringa och beställa objektiv, ringa hyresvärden för att kolla om jag får sätta upp hyllorjag menar varför skulle jag inte få det! 

   Vaknar iallafall fräsh idag känner jag, nyduschad igårkväll och nymanikyrerad inte alltid man hinner med det men såhär blev det denna gång:


Kommentarer
Postat av: Nadja

Man blir seg när dom vaknar tidigt, från att vakna 11.00 så vaknat A nu mellan 07-08!! Snacka om skillnad haha

2010-03-02 @ 11:50:08
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0