Mina nya visitkort..

   ..kom idag och se vilka som fick äran att pryda dom ;)

   Har precis kommit hem ifrån studion där jag fått äran att fota NADJA och jag är rätt nöjd kan jag säga hoppas även Nadja är det när hon ser det färdiga resultatet.

   Det känns som en sten lossnat ifrån mina höfter idag efter jag varit hos Skoog, naprapaten. Efteråt mådde jag fruktansvärt illa och hade världesn yrsel så Jari fick gott hämta mig efter jobbet för jag hade inte klarat av att gå hem kände jag. Jag hade tydligen en kota som satt fel i ryggslutet, inga sneda höfter eller foglossning men däremot var mina "slemsäckar", haha, eller vad de nu hette väääldigt svullna så han förstod att jag hade ont och troddejag hade gått med det här väldigt länge så som det såg ut så jag ska på återbesök nästa vecka. Jari har till och med fått en "karta" som Skoog ritat på nederdelen av min rygg som han skall få massera för att det förhoppningsvis skall bli bättre.

   Nej nu ska jag lägga mig här eftersom jag ej får sitta idag, bara st¨å och ligga ner. Så inte mycket dator idag inte.

   Pöss sålänge!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Tusen tack för idag, ska bli SÅ skoj att se bilderna =)

2010-03-04 @ 22:10:07
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Åh så snyggt det blev! Jag har också tänkt fixa mig nya visitkort, men av någon anledning så blir det inte av... hmm, blir alltid en massa andra redigeringar och måste ju kolla dagens bloggar osv. Tiden bara smiter förbi! :)

2010-03-04 @ 23:16:07
URL: http://lionfish.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jättefint!



Synd att kameran blev så mörk bara. Det krävdes många tittningar innan jag såg att du inte pekade finger, utan du höll i en kamera :-P

2010-03-05 @ 15:39:37
URL: http://hannasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0