Klockan 11 - Den nya vakna tiden

   Idag slog Thilda på stort och vaknade klockan 11 på morgonen, helt sjukt, tänk att en liten kan vara så trött. Sen har hon ätit gröt och fått badat, sen lagade mamma pankakor och nu vilar hon i sin säng.

   På tisdag ska jag inte få fota en utan två små bebisar som inte är mer än några veckor gamla, det ni :)

   Nej nu hägrar duschen efter den underbara pankaksosen som mitt hår doftar av just nu sen ska jag hämta nycklar så jag kan komma in i studion och få lite solljus.

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Nej inte ovänner men vi kanske inte ska prata med varandra på ett tag ;) haha

2010-03-14 @ 18:50:35
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0