Jag ska få hålla beeeeebis...

   Det hoppas jag iallafall. Natta ska komma över med sin 4 veckors gamla lilla Oliwer, kameran är laddad och klar för här ska fotas och hållas lite i kanske om jag har tur.

   Sen ska jag lägga ut en till bild från gårdagen, en bild på lilla Moa min systerdotter. Har gjort en "quadtone" bild på lilltjejen istället för en vanlig Sepia bild som många eftersträvar. Funderar starkt på att lägga ner lite energi på det inlägget och visa skillnaden mellan olika retuscheringsmetoder,

   något som nån skulle uppskatta kanske?!

   Annars så vaknade jag klockan 6 imorse av lite gnyende ifrån Thilda, kunde inte somna om sedan och kom knappt upp ur sängen tack vare min underbara smärta jag har i mina höfter. Jari funderade på om han skulle wabba bara för att han trodde att jag e klarade av att lyfta lilltjejen (bad honom lyfta upp henne imorse) det gör ont som mest när man precis vaknat men att sitta är värre. Så idag blir det till att ligga i soffan eller gå runt. Tur att man får lite besök och tankarna på annat håll!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Inte kul alls att du ska ha så ont jue =(

2010-03-08 @ 14:30:52
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Ellinor

jag blir riktigt avundsjuk på dig nu.

du kan ju höra med mamman om du får lägga ut något kort på det lilla livet så jag får se.



ja och redogör för skillnaderna på teknikerna det tycker jag är en bra idé

2010-03-08 @ 16:51:56
URL: http://http//:ladye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0