Jag går och gräver ner mig

...


Kommentarer
Postat av: werre

det tycker jag inte alls att du ska göra! :(

nu har jag inhandlat snygga kläder till kultingarna att ha på sig så nu får vi allt ta och bestämma en dag som passar :D jag vill ha ett familjekort, ett å barnen och har du någon ideé på nått skoj på bara max är det ju självklart välkommet :D när var och hur???

kram

2010-03-20 @ 18:17:37
URL: http://dujagochvi.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Det ska du inte alls göra.

Du är duktig och du vill bli bättre än jätteduktig. Och du behöver inte någon för att tala om att du är duktig. Det ska du tro på själv.

Sen att man får låg självkänsla ibland det får alla, det är bara att fortsätta och inte ge upp.

Som du sagt själv du har inte hållit på så himla länge.

Och dessutom du ville ju ha konstruktiv kritik.

Det är väl inge roligt att höra att man är bäst och bra hela tiden. Då utvecklas man ju inte.

Det är bättre att ta till sig lite bra konstruktiv kritik ibland. Lära sig och gå vidare.

Dessutom om du tycker att det är bra så är det väl det. det är ju faktist vad du tycker som räknas i din värld. och vad jag tycker är viktigt som är räknas för mig.

Så skärp dig och ryck upp dig. Kram

2010-03-20 @ 18:18:20
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0