Grattis till den lilla sysslingen ditt busfrö!

   Ny morgon nya barnvisor att skriva ;) Det blev så iallafall då Thilda är en sådan busunge just nu så kan man inte göra annat än att sjunga att hon är en också, hon blir ju glad trots allt när man sjunger för henne.

   Just nu springer hon runt och ser jätte söt ut när hon rynkar på sin lilla näsa och biter sig i överläppen med de två tänderna hon har, samtidigt som hon rensar lådorna på dvd filmer.

   Idag ska jag få besök av gravida Saah är det meningen, hon ska komma över och kika på hennes små gravidbilder. Sen hoppas jag få besök av Karin ifrån Sthlm också, hon har ju flytt landet eller staden iallafall för att leva där, den lusen. Vi som skulle fota vo men inte idag då jag har ingen nyckel och studion ej är ledig.

   Och vet ni vad, natten till lördagen fick Thilda en NY SYSSLING, för en liten pojke kom till världen då som vi hoppas skall väx upp med henne. Länhgtar tills jag får komma över och fota underverket. Vet ej tid, namn eller vikt men grattar Caroline och Micke trots det!!!

Kommentarer
Postat av: Therese-smyckestävling pågår!!!

Okej vad kul=) Alltid kul att se hur de utvecklas=)

Ska jobba idag samt, rensa klart i garderoben^^

2010-03-29 @ 10:23:55
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Minikalaset var himla mysigt :) Nathalie skrek och rullade runt mest hela tiden, haha :D



Hoppas du har det fint!

2010-03-29 @ 11:46:45
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Hahah, så sött :D Men visst är det så! Som mamma lägger man ju ner himla mycket tid på saker som barnet inte har en susning om. Välja fina kläder exempelvis, sötnosen spyr ju bara det den fina och väl utvalda klänningen till slut :D



För det mesta är det mitt 17-70mm F2,8-4,5 som sitter på :) Hoppas du har det fint!

2010-03-29 @ 11:58:46
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Emeli

Oj då, vilken tur att hon höll sig kvar så länge då :)



Första tiden var ganska jobbig tycker jag. Men nu är det så himla underbart att vara hemma, och jag vill verkligen inte att den här tiden ska ta slut. Men planerna är väll att skola in henne första september.



Hur har din tid varit då? Och när ska du skola in Thilda?

2010-03-29 @ 14:33:19
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0