En ny morgon, en ny fredag..

   Ett första tillägg denna fredag. min mail fungerar INTE som den ska så jag har INTE kunnat maila bilder som jag ska till folk så ni vet och ej är arga på mig här nu. Kom på igår så smart som jag är att jag kanske skulle testa att maila via Jaris mail. Eller jag och jag det var ju faktiakt Sofie som kom på den briljanta ideèn. Jag har ju två mailadresser men har under de senaste veckorna bara fått felmeddelanden när jag mailat så jag vet inte vad som är fel eller vad jag gör för fel, den som lever får se.

    Annars är det frid och fröjd och gröna skogar. Mina höfter mår lit bättre idag tror jag men jag ska väl inte hoppa hej för tidigt tror jag.

   Idag är det enda på dagordningen en klippning hos fru Frida klockan 16 så jag ska väl försöka få upp Jari så han kan färga mitt hår som han skulle göra innan jag blev klippt, får väl se hur bra det går.

   Nej frukost till mig!!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Skaffa ett annat mailkonto =)

2010-03-12 @ 10:56:31
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Malin

Skönt att höfterna känns lite bättre!

2010-03-12 @ 15:12:23
URL: http://anglavra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0