Dagens leksak...

6f3c53d22cf9057f6cef87cbb6cfe12f.png

Dagens leksak - Pappas snusdosa. Det är nya leksaker varje dag för tösen men det är inte hennes dyrt inköpta små prylar nej då bara mammas och passar grejer duger. Ett billigt monster det här ;) 

Idag är det mammaträff. Ska ta med mig blixten denna gång så kanske jag får lite bättre bilder på de små. Det är hemma hos Nadja och jag har lurat med mig Jari som får åka till jobbet direkt efter. Han säger ju att han tycker det är trist att aldrig få se alla de små men nu får han. Nej nu är det frukost för mamma! 

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Hehe hoppas Jari står ut med att komma till fiendernas hem ;-)

2010-03-24 @ 10:31:48
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0