Bortskämd -...

0-7ccef04c7643e6f925cebac4df3ced7e.png

Bortskämd - Jag?! Nej då, bara älskad. Efter att en hel dag ej fått suttit igen så tröttnade jag på att bara stå och ligga i soffan. Attans höfter! Upptäckte att Jari ej tog bilen imorse då han tog och körde sin far och tog deras bil. Så jag tog svärmor och dotter ut till Tuna där jag går runt som en vaggande anka, borde se höggravid ut, haha. Kunde inte låta bli att köpa den här gåvagnen då vi fått en liten månadsgåva till tösen i present. Räckte precis till vagnen så den fick hon ska vi se hur rolig den är att leka med när vi kommer hem. På återseende. PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Blir skoj att se bilder på detta sen! :)

Tror gåvagnen blir mäkta populär!

Hoppas smärtan i dina höfter försvinner snart. Låter inget vidare alls det där. :(

Hoppas du har en skön kväll.

2010-03-08 @ 20:25:39
URL: http://lionfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0