Vad är det för stil - Inget examensfirande

   Får man ett sött litet mess ifrån sina söta små nyblivna vänner om en förfrågan om planerad utgång lördagen den 26. Kvällen går ut på en myskväll med töserna, några goda drinkar och mycket dans. Så skall vi kanske få stackars lilla Mulan under bordet (Ja Mulan blev det idag)

   Jag som trodde att alla var borta under midsommar och inte hade någon lust att fira min examen, för Ja jag tar ju faktiskt examen till midsommar och det är väl värt att firas ;)

   Efter lite tycka synd om mig syndrom från min sida så fick jag visst lite sympati och klart vi skall fira min examen även om dagen var planerad i annan anda men det skall nog gå ändå ;)

   Vad glad jag blir jag som velat göra något roligt på min examen, min examen, ja min examen, examen. Det var ett himla tjat!!! Men attans vad fort tiden har gått och vad man lärt sig är så lycklig, glad, exalterad över att få vara med om detta. 10 helt underbara veckor i mitt liv som inte var bortkastade, utan helt helt underbaaara. DET ska vi fira och vad jag ska styla upp mig och en annan kanske ;)

  

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Klart du ska firas då :) Kommer bli riktigt skoj.

2010-06-15 @ 16:29:38
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Nadja

oj oj så kul vi har! jag kanske är värd en snygg ögon makeup som tack för sympatin? hihihi du är så duktig vännen

2010-06-15 @ 22:49:37
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0