Truly Madly, DEEEEEPLY..

..in love i mitt nya halsband som jag fick idag från just märket Truly Madly som tack för hjälpen i torsdags när jag och två tjejer till ställde upp att sminka 13 modeller till en visning för deras smycken på Cafè Opera i Stockholm. Tackar underbara Linda för det fina rockiga halsband jag burit på hela dagen!

   Utöver det så var inte dagen en höjdare, snörvel, host och allmänt hängig med ett slutprov på 20-talet med syster min som ställde upp som modell och det gick åt hädan. Jag var riktigt arg och framförallt besviken på mig själv och jag har ändå övat på det här men fy så dåligt det gick. Men imorgon är en annan dag och jag ska vakna upp och låtsas som om inget hänt.

   Men nu efter en dag med prov, umgängemed syster och kusin Linda, gratis halsband som tack för hjälpen, en massa snörvel och 3 timmars underbar tågresa så tackar jag för mig och säger godnatt!



Första makrot med nya kameran ;)


Kommentarer
Postat av: Emeli

Hoppas det går bättre imorgon :) På midsommar ska vi till min pappa i hans sommarstuga och fira midsommar.

Vad ska ni göra då?

2010-06-22 @ 22:25:02
URL: http://emeliochnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0