INT Make Up Center - Avgångsklassen våren/april-juni 2010

   Då va det dags, det dystra farvälet till alla underbara på skolan. Många skratt och mycket tomhet kommer det att bli nu när man ej kommer att gå till skolan på morgonen. Tackar så otroligt mycket för denna skoltid som gett så mycket, skulle kunna göra om det 10 gånger om men då skulle väl Olle slänga ut mig till slut och tröttna ;)

   Så igår var avslutning, examen och mat med de flesta i gänget. Kom hem och fick examenspresent av Jari en jacka som tyvärr var för stor men vad gör det när han hade köpt champagne och Thilda fått en ny tand ;) Samt att jag faktiskt klarade av det, trots sjukdom, stress och för höga krav på mig själv så gick jag ut med huvudet högt och höga betyg så jag vet att jag ka, att jag är bra, att jag duger och att detta är något bland det roligaste jag har gjort i mitt liv och vet att detta är något jag vill hålla på med.

   Juli är dock en död månad när det gäller att söka arbete och att få arbeta då alla har semester men jag ska vara hemma med familjen och fira hela juli samtidigt som jag ska ta och plåta en hel del fotosessioner så man har ångan uppe.

  Tack än en gång alla underbara! Jag hoppas vi ses igen!!!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

grattis till diplomat

vad kul hoppas du får jobb snart

2010-06-25 @ 14:30:26
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0