Ingen blogg = Många bollar i luften

   Nu är det bara två veckor kvar av min skoltid, upptäckte idag att jag har prov på fredag sen är det bara slutproven kvar med modeller nästa vecka. Vart har tiden tagit vägen egentligen? Har ju inte haft tid till någonting blir helt tokig här, ingen kärlek, inte så mycket fotande och make up som jag vlat, inget socialt livdå man sover hela tiden.

   Upp klockan 5, slänga i sig frukost, släpa, gå rusa till tåget som går 20 i 7. Halvsova på tåget och svara på frågor och lösa gåtor om varför jag bär runt på världens största lysande röda väska varje dag på tåget. Vara pigg på skolan, jobba, slita göra ba ifrån sig förhoppningsvis. Ta tåget hem vid 13, hemma till 14. Hem, sova, tystnad, sömn och där var hela dagen borta. Sen ska man försöka hinna gå igenom väskan, tvätta allting och så börjar dagen om igen det är som enren ond scirkel elr en ljuv kantig fyrkant det beror helt hur man ser det. Think outside the box or in this case, the square!

   Nu har jag inte heller tid för jag skall upp klockan 4 på morgonen, det ni hur många är det som frivilligt kan säga att de går upp så tidigt en LÖRDAG!

  Nu blir det Ps, i love you och funderingar om man skall gå ut nästa fredag, det gäller att passa på när sambon skall på middag med jobbet. Ska man fixa barnvakt och klä upp sig för en dag kankse, någon som är sugen?!

Kommentarer
Postat av: Malin - En personlig fotoblogg

SV: Vad kul! :D

Själv händer det inte så mycket här, har nyss vaknat ^^

2010-06-12 @ 10:26:10
URL: http://bymalin.webblogg.se/
Postat av: Malin - En personlig fotoblogg

SV: Vad kul men jobbigt att gå upp så tidigt :p Ha en bra dag! :)

2010-06-12 @ 11:30:24
URL: http://bymalin.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tycker det låter ganska soft om jag ska vara ärlig. Att vara hemma till 14 är ju lyx.



Passa på att njut av att det är korta dagar i alla fall :-)

2010-06-13 @ 08:23:18
URL: http://hannasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0