Det gick vägen!

   När läraren kommer fram för att gå igenom dagens prov som var ett uppslag i Amelia, kvinnligt med inspiration ifrån 90-talet och säger att detta är bra, inte korrigerar och ändrar någonting i modellens ansikte för att sedan gå och fylla i betyget i pärmen då antar jag att det går förbenat bra idag :)

   Jag känner mig himla nöjd och lättad över att ett prov är klart, imorgon kommer nästa och jag gissar på att det blir en 60-tals makeup som vi skall göra vi får väl se vad morgondagen har att bjuda på men ag är taggad. inte till att sitta på ett tåg dock i 3 timmar men för att åka dit. Jag får ju med mig min underbara storasyster som modell imorgon så det skall bli spännande :)

   Nu har tösen somnat och jag skall fixa bilderna som jag skall åka ut med till hugos lilla föräldrar. Sen blir det till att åka hem och maila över lite bilder, tror jag är efter i schemat där ;)

   Så nu håller vi tummarna för morgondagens prov med Olle och hoppas at ni alla får en fin dag.

   PÖSS!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är så duktig gumman!! :-)

2010-06-21 @ 16:54:47
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Postat av: Malin

Mailar du över ettårsbilderna? :-) Kram!

2010-06-21 @ 22:08:29
URL: http://andthroughitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0