Bloggorkans toppar och nedfall

   Igår var som synes min blogg inte i toppform, har den i huvudtaget varit det denna period, nej! Men men det är sådant man får leva med när man koncentrerar sig på annat ;)

  I torsdags var jag och två tjejer till på Cafe Opera för att sminka 13 modeller. Vi var 6 ifrån början när jag bokade upp ossmen sen hoppade 3 personer av sisådär dagen innan så det höll på gå käpprätt åt hädan men vi fixade det till slut. Vilken kväll säger jag bara sen lägger vi inte ner mer energi på den frågan ;) I vilket fall som så var designern som visade upp sina smycken från Madly riktigt nöjd vilket innebär att jag imorgon skall ringa henne så vi kan ta en fika och hon kan ge en kompensation i form av smycken något jag verkligen ser fram emot.

   Smyckena kan du finna bland annat på www.nelly.com

   Då vi kom hem vid 12 på natten hade våran rektor beslutat att vi skulle få sovmorgon på fredagen samt att skjuta upp vårat skriftliga slutprov till måndagen. Jag och Anja är inte den som är den så vi gjorde det ändå i fredags och jag är nöjd för jag tror att det gick superbt bra då jag hade pluggat som attans och kunde frågorna mer eller mindre. Men det får vi veta på tisdag ;)

   Så nu har jag gjort otroligt roliga saker här hemma, pluggat årtals make up då jag antar att det kommer att komma på provet och roat mig med att helstäda allt i min väska och det är ju liiite ögonskuggor och annat som skall tvättas av då väskan är värd mer än man tror :)
  
   Så idag skall mina borstar få en spakur inför morgondagen då allt skall var fräsht inför slutproven som kommer. Sen har jag finslipat på lite bilder som skall levereras på lilla Hugo och umgåtts med min kära familj. Blev lite bortskämd i helgen så jag har får en tröja från Red Label, två klänningar från VILA och en blazer, läderjacka i mc modell samt en kjol ifrån HM samt en hel del kärlek och jordgubbar så jag skall inte klaga :)

   Nu skall jag unna mig att åka och sola.

   PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0