Är du kändis? - Nej men Make Up Artist!

   Inte alla gånger man lir stoppad på stan för att man råkar ha en otroligt färgglad och stark make up när man kommer hem av en engelsk turist som tror man är lite av en kändis ;) Roligt hade jg iallafall och han tyckte att sminket var snyggt, haha.

   Ni ska få se imorgon för just för tillfället skall jag, moi, den trötta make up artisten gå och lägga sig, gräva ner sig och förbereda sig för morgondagens modellsminkning. Har varit borta precis hela dagen, planerat, studerat och rådfrågat. Snart är det dags, snart är det examen och SNART mycket snart dyker det upp en Nikon D300S som jag skall inviga min fotosommar med och fota modellbilder, barn, gravida och en och annan modell för en dag plåtning kan man hoppas.

   Jag smider mina planer i smyg för framtiden och hoppas att allt skall gå min väg. Men först skall jag sminka min modell imorgon från korea, sen sminka ett antal modeller på onsdag till en modevisning på Berns för att sedan fota en 8 veckors liten pojke i studion på torsdag. Fullt ös som vanligt denna vecka men till att börja med skall vi ta en tyst minut, andas och be om största möjliga tysssnad...

   För nu skall jag lägga mig, gräva ner mig och förbereda mig för morgondagens modellsminkning...Zzzzzz...

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ska bli helkul att få se din nya kamera sen :)

2010-06-07 @ 22:35:16
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0