Thilda kan bli en lycklig norska, kolla bara ;)

  Vi fann en norsk folkdräkt (inte äkta men från Name It) till tösen och vi kunde ju inte låta bli att köpa denna till henne. Ska bara införskaffa en spetsbody eller skjorta som skall vara till så blir hon en helnorsk tös ;)

   Hon har börjat gått som bara den nu när vi varit i Norge och det blev en hel del tårar kan jag säga när vi skulle åka och jag förstod att vi faktiskt skulle åka hem *snyftar* om ett år får jag kanske se mor och mina systrar igen om jag har tur då kan man inte bli annat än blödig
.

   Nu ska vi äta smörgåstårta och umgås med Thildas farmor och farfar som varit kattvakter och självklart gå igenom Norgeresan som varit helt underbar! ni ska få se en drös med bilder på underbara norge sen!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Nej det blev en canon eos 1000D. :) Okej det skulle vara jätte snällt. Det får du gärna göra skulle vara skoj. :)



Jag kan inte komma den 13e då vi åker till kroatien tidigt på morgonen den 14e. Tråkigt, men får hoppas det kommer fler masekerader i framtiden :) Kram

2010-07-27 @ 10:11:12
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Mthess

Så himla fin klänning!

2010-07-27 @ 19:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0