Stackars lillasyster!

   Sitter och tänker på min lillasyster som har blivit opererad på Trondheims sjukhus för en brusten blindtarm. Attans unge at inte säga ett knyst om att hon har ont när vi är på fjällvandring 1000 meter över havet. Hon är alltid lika go och glad lilla hjärtat så intet ont anade var vi. Nej usch, nu är hon opererad iallafall men jag tänker på henne väldigt mycket nu iallafall då hon har väldans ont och nog har mer krämpor än bara det. eller det vet jag men usch, stackars lilla barn.

   Annars är vi precis hemkomna ifrån en kryssning Jari och jag och nu ska vi precis åka till Malmamarken. Jag skall fortsätta skänka Frida en tanke så får jag skriva om något roligare som jag har att skrva om när jag kommer hem.

   nu ska det jagas monster här ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0