Retuscherar för fullt...

   Idag har jag som sagt varit iväg och fotat hundar. Gick inte som planerat men vad ska man göra. Varmt är det också så det är nog ingen som har lust att bli fotad hur mycket jag än vill plåta just nu :)

   Jari fick en fin film på thilda när hon är ute och går till farmor. Sötnosen ligger och sover en liten powernap och jag skall alldeles strax plocka upp henne och vänta på att J kommer hem efter träningen så vi kan äta. Sen är det DJ-hero för det blev det inget av igår, hade ju glömt att J hyrt film till mig.

   Nej nu har jag inget vettigt att skriva om men kika på min fotoblogg vet ja, det dyker upp nya foton varteftersom.

   mouzieephoto.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Många fina & härliga bilder! Jag har kikat in på den nya bloggen också och ska lägga till den på bloglovin. :)

Ha en skön kväll!

2010-07-13 @ 21:39:09
URL: http://lionfish.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag ställer alltid upp, kallt (med snö upp till låren) som varmt! ;-)

2010-07-13 @ 22:54:10
URL: http://andthroughitall.blogg.se/
Postat av: Sofia

Synd att du är i Norge då. Ja, på Hallsta var det fullt upp med olika plåtningar vilket var riktigt roligt! :) Jag mailade han som plåtade 50-tals temat somm du sminkade idag, och han sa att han trodde han hade skickat dem till mig. Han skulle skicka dem ikväll men hittils har jag inte fått dem. Jag lovar att skicka över bilderna till dig så fort de är klara :) Nu ska jag spana in din fotoblogg! :)

2010-07-13 @ 23:20:49
URL: http://flashess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0