Flyr land & rike - After the sunset

   Land och rike är väl kanske att dra i men vi flyr till en av öarna iallafal ;) Öland hägrar, skall strax väcka sambon här så han kan ta och lägga sig i bilen med lilltösen och förhoppningsvis fortsätta sova. Sen skall jag väcka dom när vi är i Söderköping så skall jag bjuda dom på glasscafet.

   Någon som varit där?

  
Om inte så skall jag skicka en bild därifrån sen när vi kommer fram. Jag har varit duktig idag, vaknade klockan 5 och kunde inte somna om, attans bananer. Så det blev en tur till återvinningsstationen sen har jag tankat och städat bilen och nu skall jag faktiskt hoppa in i duschen innan jag bär ut alla saker till bilenoch sist men inte minst familjen. No we are on our way!

   Innan jag lämnar er så undrar jag, var det någon som missade den underbara solnedgången igår? I såfall så kan jag bjuda på den här:


Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad härligt! Hoppas ni får en underbar helg kram

2010-07-02 @ 09:14:53
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Anneli

Ha det nu så härligt på resan!

Bilden tog vi för ca två veckor sen :)

Kram

2010-07-02 @ 10:30:30
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glass restaurangen Smultronstället :) Been there, mååååånga gånger :D

2010-07-02 @ 15:19:19
Postat av: lucke

tjabba! Bra väder hos er idag? :)

2010-07-02 @ 15:32:11
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0