Det är ju nästan skämmigt.

   Är det så illa att min fotoblogg har mer läsare än denna per dag eller är det bara som så att jag har lite läsare i huvudtaget!? Hoppas jag kan få lite mer respons på allt mirr arbete jag lägger ut nu när det gäller make up och min älskade fotografering.

   skulle vara roligt om man kunde få synas lite mer för jag hoppas verkligen att jag är på rätt spår och att jag gör ett rätt bra jobb när det gäller foto och make up för detta är det bästa jag vet!

   Få in lite mer jobb, barn, gravida, nyfödda, familjekort eller modeller spelar ingen roll för jag tycker detta är så otroligt roligt och vill bara utvecklas mer och mer för att komma någon vart och då måste jag ju kunna fota lite. Så ingen som har något förslag om vart jag skall leta för att fina lite jobb som skulle passa mig?

   Jag vill MER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0