Äventyr på staden - eller så ;)

   Idag bär det av ner på stan när lilltösen vaknat och sen ska vi ta oss en matbit nere på Harrys, mums! ser jag redan fram emot. En fin dag att vakna till om lite kylig men underbart är väl det med friskluft kan man tycka. Funderar starkt på när jag skall ta med lilltösen ner till studon och fota henne nu när hon kan springa omkring helt själv, det kommer bli spännande kan jag lova :)

   Sen får Angelina komma hem så vi kan föreviga henne på bild som utlovat ;) Imorgon tså ska vi ut på äventyr igen, har tagit en sista minuten kryssning för att lyxa till det lite bara Jari och jag, det är också något jag ser fram emot.

   Men nu blev duschen ledig så den först.

   PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0