You´ll never "crawl" alone.

   Står det på Thildas Liverpool pyjamas men jag vet inte det jag, tycker hon kryper överallt och ska ha allting och inte ska hon krypa själv inte nej hon ska krypa över sin mor och sin far bäst hon kan, vilket monster hon är.

   Nej usch, tror inte Benites kommer att få köpa så mycket till spelare denna transfer period heller då det verkar som om han ej får skaffa sig nya spelare för skulle han sälja en spelare så går de pengarna till lånet så han kan välja på att behålla det lag han har eller att förlora spelare och få ett ännu värre lag. Annars kan jag inte förstå varför Babel blir kvar i klubben då Benites ej vill sälja den spelaren som inte gör ett rätt på plan. Vilka funderingar man får så här på morgon kvisten.

   Matchen är inställd imorgon också, inte för de ej har en pan att spela på utan för det ej är säkert att flytta spelarna ute på vägarna. Så första fotbollsfria helgen på 5 år, tror vi på det!?

Kommentarer
Postat av: T O R R E S M J A U

Hahaha det här blir ochså min första fotbollsfria helg på ett låååååååååååååångt tag hahah :P

2010-01-10 @ 16:11:51
URL: http://torresmjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0