Vardagsbild - Vinterland i Eskilstuna

   Snart ska jag bege mig ner till studion för att fota lilla Ellen. Damen är strax efter året och en livlig liten tös, syssling till thilda så det ska bli skoj. Tror nog att både Thilda och Jai följer med ner en sväng, ska bli skoj natt få lite sällskap.

    Sålänge får ni stå ut med denna lilla snöbeklädda grönska jag fick för mig att fota här om dagen. Ville mest leka i PS och kan inte påstå att jag lyckades så bra denna gång men man skall ju misslyckas för att lära sig nya saker har jag hört ;) 



Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Okej men jag ska höra med de andra tjejerna så betalar jag i så fall för dig. :) Hoppas fotograferingen går bra.

2010-01-18 @ 17:01:47
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0