Träning, partylite och lite retuschering.

   Är vad som står på dagordningen idag. Ska iväg här alldeles strax för att träna nere på ASK med Frida, får inte glömma mp3 denna gång. Thilda har uptäckt allt fler funktioner på sin elefant jag köpt till henne. Kul att hon funnit en egen favorit som inte hennes mamma valt ut till henne ;)

   Så efter träning ska jag förhoppningsvis tjäna lite pengar idag, det ska komma 18 personer om nu alla kommer och det skulle ju inte sitta felmed lite extra pengar som sagt denna månad när jag inte är en av de rikaste på jorden.

   Sen åter till retuschbordet. Bara för att göra som alla andra så ska jag retuschera en bild sm är sockersöt och riktigt bebislik. Har fått höra att mina bebisbilder har så otrolit skarpa ögon men ja kan tala om att det är inte ögonen som är skarpa det är barnet i sig som inte är så softat som man är van vid. Så därför tänkerjag göra en jätte softad bild bara för att.

   Nej nu bär det av till gymmet.

   PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0