Thilda säger..

..mamama.. i sin lilla gåstol här. Pratar för fullt idag. Vi kollar på kaviltetstv "Days of our lives" så värdelöst bra haha. Man kan missa en vecka men ändå vara med i matchen så att säga.

   Men vi ska på bio idag, Avatar, Jaris första val. Den är 3 timmar lång så det ska bli intressant. Läste på SF´s hemsida vad den handlade om, lite lustigt tyckte jag då det stod, science fiction, äventyr, action etc och sst men inte minst SPORT, vad tusan menar det med de!?

   Efter det blir det en tripp till Frida och Anders påen bit mat det ska bli trevligt. Då får de muntra upp lilla J som verkar lite däven i mitt tycke. Men han är kanske bara lite trött vad vet jag. Så ser min dag ut så får vi se om det blir mer retuschering ikväll.

Kommentarer
Postat av: T O R R E S M J A U

haha oj då men jag måste menat flicka eftersom jag faktsikt läste inlägget och såg att det stod flicka xD hahah :D

2010-01-04 @ 12:20:12
URL: http://torresmjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0