Nyårets smällkarameller!

   Det nya årets invigdes med buller och bång och Thilda bara sov hon. Tur att hennes hörselskydd var så bra för jag trodde verkligen inte att hon skulle sova igenom alla raketerna men det gjorde hon visst. Var då tvungen att få ta en liten bild men det blev ju lite väl mycket blixt som ni kankse ser och jag hade ingen lust att ta fler bilder för hon höll på vakna av bara den här bilden så vi får stå ut :) 

   Kvällen började med middag hos Thildas farmor och farfar, jätte trevligt sen gick vi hem och myste ett par timmar innan vi bjöd på kräftsallad till champagnen klockan 23:00 då hennes farföräldrar kom över till oss. De bor ju bara 50 meter härifrån så. Vid 12 slaget så har vi som tradition att gå ut gemensamt med våra grannar "Kanaterna" som är en tradition som Jari haft sen barnsben. Efter det så la vi tösen för att få gå upp och bli bjuden på mer mat ifrån ryssland och det var gott kan jag lova. Bara älskar deras Baklawa som de gör, den slukar jag varje år och får medmig hem ett par stycken så jag kan äta dagen efter, det vill säga ikväll :) Babymonitorn fungerade utmärkt så vi kunde höra tösen tros att hon sov som en stock nere i vår lilla lya.

   Detta år är början på något stort!!!






 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Angelina sov som en stock hær hemma hos sværfar i sin resesæng, hade monitorn på nær vi var utomhus och hon vaknade inte! Konstigt måste jag sæga haha

2010-01-01 @ 20:48:36
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Denice- Hampus mamma

sov hon innan hon låg i vagnen? isf är du grym på att klä på henne utan att hon vaknar :P

2010-01-02 @ 16:23:57
URL: http://deniicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0