Nu är det dags för fredagsmyyys!

   Det är väl meningen när man vaknar på fredagar :) Thilda vaknade klockan 10 idag så nu fick jag sova en hel natt utan att bli väckt när hon ligger och sjunger på morgonen innan hon somnar om som hon oftast gör men då kan inte jag sova istället.

   Nu sjunger hon här däremot. Idag vaknade jag med ömmande handleder, hemska vinter får alltid mer ont i händerna på vintern. Tror jag iallafall, att det är värre på vintern alltså ;) Får ge tusan att anstränga mina händer tror jag. Nej nu ska jag sluta tyca synd om mig finns människor som har det mycket värre än mig men himlairriterande är det allt.

   Thilda har äntligen fått sin alldelels egna lilla tv-dosa här och hon är så nöjd, nu kan hon trycka på knapparna lika mycket som hennes föräldrar gör. Hennes dosa är lite föråldrad dock då det är till våran gamla video som vi slängt ner till förrådet, någom som fortfarande använder video idag?


Kommentarer
Postat av: Malin

Självklart ska vi ses snart! Men inte så kul för er o träffa två snorisar, haha :)

2010-01-15 @ 20:11:07
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0