Malin ditt bloggmonster!

   Malin mitt lilla bloggmonster som inte tror sig bli bra på bild ;) Har ju lagt ut ett par stycken på damen och jag tycker minsann de e fina.

   Men nu var det inte det jag skulle skriva om, men kategorin Malin var rätt iallafall. Malin heter Malin Lundberg, har en bror som är 7 år äldre än henne och heter Niklas och en som är 3 år yngre än den brodern som heter Magnus, hennes mor heter Christina i andranamn och nu till det roliga i det hela. Tyckte iallafall jag när vi pratade idag på mammaträffen.

   Min storebror är 7 år äldreoch heter Niklas Lundberg, hans andranamn är Magnus och min mor heter Christina. Är världen bara liten eller underlig?! eller är jag helt ute och cyklar nu.

   Snart är det dags för Thilda att sova och då ska jag sätta mig ner och dona med mina pärlor, måste även dona med Adrians bilder då jag ej tycker om resultatet, fast jag har ju bara agt upp dom som previews och de ser inte likadana ut som de bilde rjag faktiskt har i datorn. Men detta ska jag syssla med såjag kan sända över de till Jacqueline när helgen är slut och hoppas på att resultatet blir bra för damen.

   Nej nog om onödigt vetande nu vet ni vad jag pysslar med ikväll, vad gör ni själva?!

Kommentarer
Postat av: T O R R E S M J A U

Liverpool - Tottenham inställt nu på söndag :,(



Läs inlägget i min blogg :(

2010-01-08 @ 22:12:42
URL: http://torresmjau.blogg.se/
Postat av: Malin

Vem vet, vi kanske är släkt! Jag kanske rentav är din farfar! Haha.

2010-01-08 @ 22:42:50
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0