Inernet is on!

   Ochnbvä34v l5e ts'fsdff  kdk..n! Thilda hälsar till alla på bloggen här. Är ej hemma är på besök hos Lollo och hennes lilla Oliwer med Frida och huliganen Lovisa. Ska snart bege oss vidare till Frida då hon ska klippa mig idag. Hon ska även få sin födelsedagspresent som jag ska hämta på vägen så får vi se vad hon tycker. Ska nog ta och lägga ut bilden igen som jag sände med mitt lilla vass igen då den var alldeles för lite för att man ska kunna se något på den :)

  Nej åter ut i vinterkylan nu när töserna här har vaknat efter sina powernaps på 1,5 timma. Ville bara meddela att "The internet is on" :) min svengelska är superb vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0