Indiskt blev...

0-562ff4a37d4dc8af5f6e96d201266660.png

Kolla varifrån!

Indiskt blev det idag och det tackar vi Jari f?r :) V?rt internet ?r d?tt idag s? vi f?r se om det blir n?got bloggande idag. Har ju alltid mobilen. Vi tog en promenad ut i vinterv?dret s? jag har f?tt fotat en massa. Det var mysigt till en b?rjan innan jag h?ll p? att frysa ihj?l. Men d? som sagt bj?ds det p? indiskt i v?rmen. Lite varmare, nu blir det kaffe sen ska jag till Panduro och kolla om mina kuber kommit in s? ska jag g?ra abc-klossar till min session med gravidmage p? torsdag. Det ni :) P?ss!


Kommentarer
Postat av: Denice- Hampus mamma

frågetecken på alla å ä ö ... men det gick att läsa ändå :)

2010-01-12 @ 16:07:15
URL: http://deniicen.blogg.se/
Postat av: Mthess

Ser väldigt gott ut, nu blev jag hungrig!

2010-01-12 @ 19:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0