Hemkommen och bitter!

   Nu är jag riktigt arg vad är det för fel på människor när de förstör för andra och inte ens har mage att säga att de förstört något så felet kankse kan åtgärdas!?

   Precis hemkommen ifrån studion, höll på att inte bli något foto alls för det var något pucko som haft sönder ställningen till bården. Bården är alltså en rulle som man sätter på ett stålrör för att kunna hänga upp i taket och som man sedan drar ut och får på så vi en bakgrund man kan fota på. I taket hänger det ett fast fäste och på andra sidan ett fäste som man drar ur en plastcylinder ur för att kunna fästa bården. När bården är på plats så sitter alltså denna plast cylinder som en hake in i röret.

   Men det var ju någon som lyckats bända hållaren så det ej är rak utan helsne så sätter du upp röret med bården på så får du ej i cylindern i röret för den pekar heeeelt åt fel håll. jag vet jag skulle tagit kort på det för det är änd ingen som fattar vad jag menar. I vilket fall, om du nu har sönder något kan du väl för tusan elanmäla det så inte de som kommer efter dig blir drabbad! Tänk om någon åkt lång väg för att få fota och sen upptäcker att sakerna är sönder och bara får vända hem. Ohyffsade människor och ni ska kalla er vuxna, skäms på er!!!!!

   Nej nu ska jag äta en macka här som underbara Jari köpt til mig,få glo på en efterlängtad film han har ordnat till mig och sen få retuschera klart en till gravidbild tills imorgon för det är då jag får dommen. Då kommer nämligen Vicky över för att granska dom :) Och innan det ska jag och Thilda till BVC för Boeltest, vägning och mätning, spännande!!!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vad tråkigt att folk ska göra så... ;-/



Japp vi kommer på onsdag, hoppas jag! Men jag måste ut, jag klarar inte av fler dagar här hemma snart för jag håller bokstavligen talat på att bli tokig på mina fyra väggar som jag pratar med om dagarna!

2010-01-18 @ 21:39:34
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Nadja

Glömde skriva ang headern, jag skrev för ett tag sen att du skulle säga till när du hade tid mellan retuscheringarna ;-)

2010-01-18 @ 21:41:02
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Malin

Men usch vad trist att folk gör så! Vuxna, dessutom...



Lycka till i morgon på bvc!

2010-01-19 @ 00:39:50
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt'

Planer för veckan?

Ha en bra dag.

2010-01-19 @ 01:40:59
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0