Foto - Mitt vinterland

   Idag har vi storhandlat så nu har vi mat för vintern :) Ätit hemmagjord medelhavsmat så jag lär stinka vitlök på mammaträffen men det får ni minsann stå ut med mina vänner. Ingen klippning blev det idag hoppas det är bra med tösen och att vi ses imorgon, mitt hår kan vänta.

   Har precis lagt lilltösen, hon har lite gaser i magen stackaren och magknip men vi fick ett hejdundrande smile av henne när vi klömt lite på magen så hon fick ut lite luft, såg rätt nöjd ut då, haha. Nu ska Jari få spela lite så ska jag kolla pärlor sen blir det en film till kvällningen så sover vi gott sen.

   Bjuder på en vinterbild jag tagit sålänge! Vintern i Eskilstuna utanför Sundbyholm.



Kommentarer
Postat av: Nadja

Hellre vitlöksdoft än bajsdoft ;-)

2010-01-07 @ 21:53:46
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0