En planerande måndag med finbesök och arg Kåkå!

   Det är måndag och vi väntar på fin besök här idag. Madeleine ska komma över med sin lille son Charlie, ska se om jag får några nya bilder på lillkillen. 

   Har suttit i telefon och planerat för min fotosession jag ska ha i studion på torsdag. Blir inte som väntat dock då Vickys sambo ej kommer att komma, inte som det ser ut nu iallafall, vilket innebär att jag får planera om in lilla session men jag har vå små nya ideèr som jag hoppas jag kan förverkliga på bild. Vill inte sitta och göra samma sessioner om och om igen så då får man planera lite. Ska leta tyg och måla abc-klossar, wish me luck!

   Thilda är på jakt efter Kåkå här, hennes svans är i riskzonen. Och Kåkå det är ju då min katt för er som ej visste det, fint namn hon har va, vår lilla svarting.

   Om man vill göra en katt glad så låtar man den vara när den sover. Det syns på första bilden vad lilla Kåkå tycker om det här men hon har lugnat sig lite när jag väl tagit den andra. Tycker hon ser ut lite som en bergsuv ibland ;)
   Tänk sån skillnad det är med en ny blixt, en bra kamera och PS, bara älskar det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0