En god morgon till er!

  Blev väckt av lilltösen här vid halv 10 så då fick man gå upp och göra lite välling, just nu sitter hon i sin gåstol och bubblar för fullt. Ett leende skiner upp så fort man kikar på henne. Tänk att man fått en sådan ängel.

   Igår när jag kom hem så sov hon redan men hon vaknade av att jag öppnade ytterdörren och då går jag självklart in för att ge henne nappen så hon kan somna om. Lite dumt kankse då hon ser mig och jag varit borta hela kvällen så vill hon ju såklart upp, bara att plocka upp den lilla och mysa lite i soffan men det är mysigt det med.

   Idag denna underbara fredag är det städdag och nu kom jag på att jag måste väcka lilla älskade J här för han ska ju tvätta. Om nu ingen tagit våran tvätt tid som startade klockan 9 men det tror jag ej, tvättstugan ligger precis under vårt sovrum och där är det knäpptyst.

   På återseende!
  

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

bland krukorna på växthuset, tror det är växthuset som ligger vid jysk va? där i alla fall, det fanns myket skoj o fint där :)

2010-01-22 @ 10:42:47
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Nadja

Mysigt när man har något att fira, i mars firar vi 10 år... Sjukt!

2010-01-22 @ 11:52:33
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Malin

Duktig du är som ska städa. Jag gjorde det häromdagen men nu är det lika dammigt igen. Jäkla katthår!!

2010-01-22 @ 12:45:43
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Fia

Visst är det kul när man hitter fler och fler bloggar, herregud vissa dagar sitter jag och tokläser divesre bloggar!



Vad duktigt du speciellt om du är som är självlärd. Det finns ju en del att lära sig! Puh! Har börjat lite att testa olika inställningen och så. ska skaffa mig något slags redigeringsprogram och böja testa mig fram. Får se vart det slutar :)

Hyr du in dig i nån studio?! Eller hur gör du?!



Jag bor med min flickvän sen ett och ett halvt år tillbaka i Kalmar. Jag ska plugga egentligen, men har denna vår bestämt mig för ett litet uppehåll för att komma i kapp, ligger efter på ganska många tentor, suck. Jag jobbar samtidigt på Albrekts guld och säljer smycken! just nu halvtid då för att få in lite pengar, eftersom jag inte kan ta csn. Men jag har cirkus ett år kvar, sen har jag en kand. examen i företagseknomi!

2010-01-22 @ 12:48:06
URL: http://fiaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0