Boeltest, bokad för ny fotosession med gravidmage & glad!

   Ett fullspäckat scehma som vanligt idag, först var vi till BVC och upptäckte att lilla vilda Thilda som bara skulle vara 70 cm när hon var 1 år och som var 66 cm för en månad sen var hela 68 cm och vägde 7610 gram idag! Då har hon ju växt 2 cm på en månad till 68 cm, vi får se om hon stannar upp nu eller fortsätter växa då kommer hon verkligen öka i kurvan. Boletestet gick alldelels ypperligt och Thilda var jätte glad i sin fars knä.

   Sen kom vi hemm och det var en himla snabb städning innan Vicky och Frida kom över för fika och så fick Vicky kolla på sina bilder, hon var mäkta nöjd så nu känns det jäte bra.

   Kvällen kunde inte avslutas bättre när jag blev bokad för en till fotosession på en underbar gravidmage, UNDERBART! Känns bra att någon där ute faktiskt tycker om det jag gör. Var i o för sig ännu lyvkligare igår tror jag när jag fick höra kommentaren "Jag blir inspirerad av dina bilder Kristin" av en annan fotogra, det är nog den bästa kritiken jag kan få just nu. Det kommer säkert komma dalgångar så jag ska nog fästa fötterna på jorden för jag får inte till allt men ingen är perfekt så det jag gör få nog duga sålänge, ses imorgon.

   PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0