Bild - Besökare!?

   Jag måste alltså lägga ut en bild för att få en massa besökare tillmin blogg har jag märkt ;) "You only want me for my pictures!!!". Där ser man då är det kanske bäst att börja retuschera det jag gjort idag men det är något jag kommer göra imorgon för idag har inte varit en bra dag i slutänden.

   Thilda har fortsatt med sina små spyor och de verkar bara komma när hon får i sig välling och gröt så ni kan tänka er hur lätt det är att mata ett barn som vägrar all mat för att hon tror att hon ska spy sen när hon gjort det så klättrar hon praktiskt taget upp på mig för att det är lite synd om henne och det är det ju såklart, den stackaren. Så imorgon bär det av till läkaren för nu har jag ringt rådgivningen och de tyckte att jag skulle ringa till vårdcentralen snarastoch det ska jag självklart göra då hon ej ätit som hon ska sen i fredags.

   Var även på Mälarsjukhuset idag och röntgade hennes höfter, inget fel på dom men om ett år ska de röntgas en sista gång för säkerhetens skull.

   Måste även tillägga att båda mina små Nathalier har fött en varsin son idag och förrgår. Natta och Dan i Eskilstuna födde idag en liten knodd och Natta och Basse fick en liten knodd i måndags. GRATTIS!!!!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Johodå jag läser din blogg varje dag. Jag gillar din blogg.

Visst är det underbart att min kära kusin har skaffat knodd och vad skönt att det inte var något fel på tildas höfter, varför tror dom det?

2010-01-28 @ 00:18:15
URL: http://http//:ladye.blogg.se
Postat av: ~ Maria ~

Vilka ljuvliga foton ♥

Vad duktig du är att fotografera - har du studio eller hur gör du?

Kan man komma till dig och bli fotograferad (har 2 ljuvliga busbarn á 1 + 7 år) - 1000 frågor!

Maila mig gärna info om du vill.



Önskar dig en fortsatt fin dag!

2010-01-28 @ 12:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0