Vad är det för fel på mig..

   Har sovit som en stock i 3 timmar och jag är fortfarande trött. Imorse när vi gick upp så var det så fint väder så vi passade på att bege oss ut för att fota lite och ta en promenad i det fina vädret. Foto blev det men jag kan inte påstå att det gick bra så jag gav upp på två röda.

   Då det var/är alla hjärtans dag idag uttryckte Jari sig så fint och tyckte att vi skulle gå ut och äta då det trots allt är alla hjärtans dag och jari är inte så värst romantisk av sig för att göra något spontant. Stackare, bara för jag skämtade igår när jag lästa Nadjas blogg och påpekade att han ej var sådär romantisk och blev lite sådär avundsjuk. Nadjas man hade varit iväg i 4 timmar igår för att förbereda inför idag då Nadjas mamma skulle hämta upp deras dotter klockan 13 så Nadja och Noak kunde bege sig iväg till vad de nu skulle göra, är inte det minsta avis jag lovar.

   Det var fullt överallt så vi gick til det fiket där vi först möttes för 5 år sedan. När vi kom hem så lade vi oss, Thilda vägra sova, hennes tänder gör ont men lite aloe vera gjorde susen och sen sov hon som en stock. Och nu är vi vakna, rolig dag va! Vad är det fel på mig jag är så trött och bara sover hela tiden, inte mycket till liv man orkar med då. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0