Väckning kl 06:13 efter 3 timmars sömn..

   Det har vi underbara Karin att tacka för, din lus! Nu sitter jag här trött som ett åbäke och leker med Thilda samt pratar med en vän som är fotograf som försöker hjälpa mig att finna ett bra objektiv, suck vet inte vad jag vill ha längre. Men ett ska jag ha sen ska jag ut och plåga mina stackars modeller ;)

   Idag ska jag få upp familjen och få ut dom på stan, ska ner till bokrean och handla lite rekvisita ifrån Panduro som jag ska ha till studion sen och alla små bebisar jag ska fota. Ska bli spännande. Ska bli skönt att komma ut i varje fall känns som om jag lever enbart på 85 kvadrat, trist är vad det är, bort med snön nu!

   Nu hugger Thilda mig i fötterna så nu är det dags att leka.

   PÖSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0