Tillbakaskick av bilder, leverade mellanringar och mammaträff!

   Mellanringarna kom idag så nu ska jag roa mig med att fota ögon, imorgon kommer jag fota min första session med Jannette och nej jag skrev inte fel hon skriver sitt namn så ;) Vi eller snarare jag har en styling redan klar åt damen jag hoppas bara att jag får till det exakt som jag vill hår och smink är redan planerat så imorgon är dagen jag ser fram emot just nu :)

   Var på mammaträff idag, två veckor sen senast då lilltjejen var sjuk förra veckan men nu blev det mycket tjatter och jag var i full gång att prata foto för ovanlighetens skull, de lär ju trtöttna på mig snart, haha.

   Var även över en sväng till Vicki för att lämna över 2 av 5 bilder då för det första så har försändelsen varit till GOTLAND och tillbaka till mig det ni ;) stog ej Eskilstuna på adressen till mig samt fel postnummer men till slut kom det fram. glad var jag ända tills jag öppnade och fick fram bilderna i paketet, vad tusan har de gjort med mina bilder!? Aja det är bara att beställa om till Vicky för de bilderna jag fick vägrar jag leverera, suck vad trött jag blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0