Thilda 9 månader idag

   Idag fyller min lilla stjärna 9 månader. Eller ska jag säga sångfågel för hennes falsetter här är inte att leka med. Nu har hon två tänder på G och den ena har börjat spricka fram nu så hon lär ju få alla gaddar på en och samma gång tror jag :)
Sist vi vägde henne vägde hon 7610 och var 70 cm lång me hon ska vägas imorgon så vi får se hur skillnaden är då.
Hon sitter jätte bra nu och kryper runt överallt. Springer runt i bebisräcern (gåstolen) och är ute på promenader med sin far som bara håller henne i de små händerna. Har tagit fram hennes gåvagn som jag upptäckte att hon faktiskt kan stå själv och hålla i även om man måste ha lite koll såklart men hon kan stå en stund o hon vill, igår tog hon till och med ett par steg med den där vagnen. Så övning ger färdighet ska nog låta henne testa den lite var dag.

   Nu ska vi bada här och göra oss fina för att gå till Malin och träffa alla söta små mammor med deras barn, burr i den här snöstormen men blir tokig om jag får sitta inne mycket längre nu.

   Så håller vi tummarna att bilderna och mellanringarna kommer idag ;)


Kommentarer
Postat av: Nadja

Grattis sötnosen! Och vilka framsteg hon gör, duktiga tjejen =)

2010-02-03 @ 10:50:42
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis till lilltjejen! Vilken underbar bild! :)

2010-02-03 @ 18:25:09
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: angelica

ja nä det vart inget bloggande igår, jag var så trött att jag stupade i säng =)! Men idag är jag lite piggare, man kommer väl in i de nya rutinerna snart!

Vad kul att följa, kommer du lägga in lite smink bilder på din blogg?..Det kommer nog jag göra lite när vi börjar den 1 mars.

2010-02-03 @ 20:34:24
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0