Nya macro på G

   Men dom får ni faktiskt vänta på tills imorgon kan ju inte lägga ut hur mycket bilder som helst på en dag. Men idag har jag lyckats med de bästa macrobilderna jag gjort tror jag och hur lyckades jag med det, tänjde på gränserna och fotade en stycke blomma som jag la ner istället för att ha den ståendes, sen har jag en slutartid som inte alls passar sin bländare men jag är nöjd. Ni får kika imorgon ;)

   Letar efter ett nytt objektiv, ett vidvinkel objektiv skall jag ha. Och jag fick lönespecen idag och upptäckte att jag får ut mer är beräknat så nu ska jag minsann skaffa mig ett också, ska bara lista ut vilket jag vill ha. Blev tipsad om ett men det var ju utan bildstabilisator och det vill jag inte ha.

   Ska få fota små nyfödda bebisar snart, åh vad jag lääängtar har så otroligt mycket bildideèr vad det gäller att fota de små miraklen så här skall plåtas! Sen ska det bokas en gravidmage plåtning där jag även har nya ideèr. Om man inte har jobb då skaffar man sig jobb! Det är ju tydligt det!!!

   "Varje tillfälle är ett fototillfälle"

Kommentarer
Postat av: Johanna - Fotoblogg!

Härliga bilder du har redigerat i sv/v! Gillar allihopa. Tycker det är kul att se olika redigeringar och inspireras och få nya idéer. :)



I min fotoväska finner man en Nikon D300 och oftast använder jag ett Sigma 18-50 mm, 2.8. Men jag har också ett Nikon 70-300 mm, 4.5-5.6 som används på längre håll. Och så har jag en extern blixt också, Nikon SB-800.



Spännande med bebis-fotografering ju!

2010-02-25 @ 00:07:58
URL: http://lionfish.blogg.se/
Postat av: Malin

Så kul att det rullar in beställningsjobb, gumman! Du är så duktig! :)

2010-02-25 @ 09:46:48
URL: http://chainsawy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0