Inviger tandborsten - Lilla vilda Thilda

   Nu har det varit en trössam helg. Idag fick vi besök av Ida och hennes mamma Katrine. Riktigt roligt att se att Thilda är en lightversion av Jari och mig då lilla Ida som är 2 månader yngre väger två kg mer än Thilda, vilken bebis det var lilla tjejen. Ska lägga ut bilder ifrån dagen men jag ska retuschera dom lite sen bara så tar det imorgon.

   Har fotat i RAW format för första gången, underbart att retuschera de bilderna säger jag bara, Thilda fick  vara med som försökskanin när hon passade på att borsta sina små tänder för första gången. Men det gick ju bra den där blinkande tandborsten var grejer där. Som sagt bara en enkel bild i Raw-format men tyckte den blev helt okey på tösen.

   Godnatt PÖSS!!!




Kommentarer
Postat av: Nadja

Det blev ju fint:)



Vi var på Hemköp där vid forever gymmet när de nyss var öppnat och då fick vi lämna pant så fick vi låna en polett.. Men sen kort därefter kom vi på att hon kan ju sitta i dom vanliga vagnarna hihi

2010-03-01 @ 09:09:40
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Jo men det kan jag förstå. :) Hihi jo den är jätte söt den här med så klart :)

Visst är det mammaträff hos dig den här veckan?

2010-03-01 @ 14:35:59
URL: http://jacqueline87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0