Glömsk, trött och träningsvärk

   Frida har så roligt åt mig för varje gång jag kommer till gymmet så säger jag "Näeejjj.." för jag har glömt något så igår när jag utbrast det fina lilla ordet så började hon bara skratta och frågade "vad har du glömt nudå?" Min glömska är hemsk ibland, hade ju glömt bort att jag eventuellt skulle dona med Malins naglar igår men det hanns ju inte med och då jag var på gymmet och kom på att jag ej hört av mig tror ni då att jag kom ihåg att messa henne på kvällen, nepp. Var heldöd när jag kom hem så glodde på datorn i 10 minuter innan jag slängde mig in i duschen för att sedan tvärslockna på sängen, usch vad trött jag är.

   Imorse fick Malin ett mess iallafall, min klant. Nu är ag trött istället man kan ju tro att man har en höstdepression så trött som man alltid är. Thilda vaknade till liv en stund vid 7 och sen dess har inte jag kunnat sova. Nu sitter hon i gåstolen och skriker för fullt här eler sjunger högljutt vet inte vad jag ska kalla det, hon är ju inte arg bara väldigt högljud.

   Trodde jag skulle ha mer träningsvärk efter bänkpressenigår, vi måste sett fina ut jag och Frida när vi grimaserade så fint. Höll på att få hjälp av någon träningsnarkoman som tyckte han skulle visa oss om vi ville hur vi skulle träna, det var vi himla intresserade av att lyssna på så vi tappade ju bort oss mitt i hantlarna där, karlar!

   Min kropp är trött, känner att jag har träningsvärk men inte att musklerna gör ont mest att dom är trötta. Idag kommer mina bilder hem, längtar. Ska se om jag hinner fota ågot nytt och spännande idag då men nu ska här mysas med lilljäntan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0