Bild bild bild- din bildgalna lus!

   Jag drömmer foto jag lever foto jag äter foto, haha. Det ända jag tänker på om dagarna när jag får egen tid över är alla dessa sessioner jag vill ha med macrobilder, retuscheringssätt, sminkningar, poseringar och modellbilder. Har alldelels för mycket ideèr och alldeles för lite tid. 

   När jag ska börja plugga den 19 APRIL!!! Så kommer jag försöka fota varje kväll vilket jag bestämt sagt till min kära sambo som ska vara pappaledig. Detta innebär att jag ej behöver bekymra mig för att jag alltid har Thilda med mig utan kan koncentrera mig på foto bild och en hel del styling.

   Så jag tycker synd om mina små töser som jag dragit ner i fotandets avgrund för de ska få stå ut med mig en dag i veckan då jag måste öva på de stackarna. Hoppas ni överlever mina så plommongurkor ;)


Den stackars odöda rosen skall döden dö ikväll ;)


 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, I will survive ;)

2010-02-07 @ 12:27:14
URL: http://chainsawy.blogg.se/
Postat av: Anneli

Är det makeuputbildning du börjar i april?

Tycker du är riktigt duktig på att fota macro, blir jättefina bilder ju :)

2010-02-07 @ 12:30:14
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Okej, men så skönt med lite egen tid. Även om jag kan tänka mig att du saknar henne. :) Hittade ni på någe skoj nu när det bara var ni två då?

2010-02-07 @ 12:43:56
URL: http://jacqueline87.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vad ska du plugga till, nu blir jag nyfiken:) Hoppas att allt är bra med er. kramis

2010-02-07 @ 13:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0