Alldeles för mycket stress gör att man får mycket gjort...

   Igår var det fullt ös, försökte få igån bilen och efter många om och men så fick vi till slut igång den då vi upptäckte att startjablarna vi använt var dåliga men jag rusade över till svärfar då jag visste att han hade köpt nya så nu kankse till och med beamern kan starta ;)

   Sen var det bara att ut och åka i 20 minuter för att komma hem kvart över 12, lite brottom blir det när man har ett dop i Ärla man skall vara på klockan 13. Kan inte påstå att det gick något vidare med kläder och smink men vi var i tid iallafall. Efter dopet var det kaos, dom som skulle visa vägen till församlingshemmet åkte ifrån oss så vi satt i bilen i ingenstans i 45 minuter, jag var inte glad kan jag lova ända till Madeleine till slut satte på telefonen och ringde upp. Snabb fika säger jag bara, hann lämna presenten sen åka, en 1 års fotografering av lilla Charlie tyckte jag satt på sin plats.

   Sen fick jag irra runt hela staden för att hämta Malin & Elin, nycklar till studion och lämna bilder på en gravidmage ;) Sen blev det foto av, galna människor det där men livat gör bara saken bättre, blir inte lika platta bilder då utan mer liv i bilderna. Malin du är bra tokig.

   Ett glas rött gjorde susen vid 23 sen kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0