När världen får di att gråta :)

   När man vet vad man brinner för då är livet underbart. För en tid sedan så satt jag och retuscherade min äldsta väninnas underbara gravidmage vilket slutade med en tår eller två, av lycka. Tänk så underbart att JAG fått äran för just den fotograferingen. Gravidmagar är bland det vackraste jag vet.

   Idag fick jag ett återfall. Fick en bokning av en hemmafotografering på en 10 dagars bebis på fredag. Överlycklig! Då var dom där igen de små blöta pärlorna. Denna gång föll dom ej men det var nära. Åh jag känner att jag är rätt ute när jag får äran att föreviga människors små minnen som de vill dela med mig. Nu har jag suttit och retuscherat hela kvällen efter att jag lagt min älskade lilltösen. Skulle ha slutat vid 22 se vad bra det gick. Så nu säger jag tack och hej och lägger mig med ett leende på läpparna!

   Och för er som missat min passion så finns den att kika på HÄR! Och hemmafotograferingar är bland det underbaraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0