Lillan är magsjuk nu istället :(

   Åkte man till dagis för att lämna tösen för att sedan vända i dörren då tösen spytt. Stackars liten.hon somnade i mitt knä här förut lilla tussan gör hon aldrig annars. Fick i sig ite frukt iallafall som verkade stanna i magen så vi håller tummarna för det.

   Själv sitter jag här och planerar fotosessioner, helt underbart! Man får passa på innan hon vaknar och tar all min uppmärksamhet. Åh har pratat med en mor idag som har fått en son på hela 3300 gram och 50 cm lång, Grattis Madde jag längtar tills jag få se den lille IRL!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Usch då, hoppas hon kryar på sig den lilla...

2010-12-12 @ 18:26:27
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0