Firar ensam in det nya året!

   Med en sjuk sambo och en sovande lite dotter så firar jag in det underbara nya året med att sitta och vara patetisk genom att uppdatera min status på FB hela tidensamt kolla på "The 70´s show"

   Tur att jag är så otroligt nere i the 70´s show annars hade jag varit himla uttråkad. Har även passat på att spela mitt nya spel till Wii, epic Mckey. Det var roligt ända tills jag tryckte på fel knapp så nu lär jag ju få spela om 2 timmar, haha, inte min dag idag ;)

   Jag skall inte klaga, var sjuk i jul men fick världens bästa presenter, har en underbar familj och mnstet till dotter som får mig att skratta varje dag så jag tror att jag minsann tar och unnar mig ett litet glas med Baileys för det tycker jag iallafall att jag är värd!

   Gott Nytt År på er kära underbara!!! :)

   Finns det någon annan som sitter ensammen såhär på nyår?

Kommentarer
Postat av: Weronika

jag är visserligen inte ensam, men Leah fick vattkoppor dagen till är och Max är ledsen för han har ingen napp att gosa med (de har slutat tillverka de han använder och han vägrar ta någon annan...) men i allt knas har vi iaf en underbar kväll med tokiga ungar och varandra!

ha en fortsatt mysig natt!¨

kram

2010-12-31 @ 23:37:16
URL: http://mammalutt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0